Blog

5 typů kdy cvičit pánevní dno a nepřijít přitom o čas

22.7.2016

Asi jsme na tom všechny stejně, moc rády bychom cvičily, jen pořád ne a ne na to najít čas. Jednou se zdržíme v práci, podruhé dorazí nečekaná návštěva, potřetí nás bolí hlava a měsíc je pryč, aniž bychom se hýbly.

S pánevním dnem je to stejné, den uteče jako voda a my si na něj ani nevzpomeneme a přitom jeho aktivace alespoň  5x za den je velmi důležitá zejména na začátku léčby. Posilování svalstva pánevního dna má však tu výhodu, že jej můžete cvičit prakticky kdekoli, aniž by o tom někdo z přítomných věděl. Pokud mu to sama neprozradíte, ani náš kolega sedící vedle netuší, že jste si zrovna odcvičila svých 60 kontrakcí. Jediné co potřebujete je přece jen trochu soustředění, abyste svaly pánevního dna aktivovala správně a tady je 5 typů, kde tyto chvilky nalézt, aniž byste musela měnit svůj režim a hledat si na cvičení speciální čas.

  1. Fronty

Známe to všechny, v obchodě, na poště, u lékaře, dokonce i u veterináře…všude čekáme. Každý den strávíme v lepším případě několik minut čekáním. Zkuste tento čas využít efektivně pro cvičení pánevního dna. Už vám nebude vadit, že vaše fronta v obchodě je ta nejdelší, během čekání zvládnete minimálně jednu dávku svého pravidelného pánevního tělocviku.

 

  1. Porady v práci

Myslím, že se moc nepletu, ale porady v práci nejsou ve většině firem příliš efektivně využitý čas. Většinou se vás osobně týká tak 10 % času setkání a zbylých 90 % porady trávíte surfováním po internetu, chatem na Skypu, nebo prostě zevlujete z okna. Pokud tedy zrovna nejste ta osoba, která poradu vede, bude pro vás snadné věnovat pár minut cvičení pánevního dna, aniž byste ztratila svůj čas.

 

  1. Dopravní prostředky

Tramvaj, trolejbus, metro, autobus, vlak ale i na eskalátoru, ve všech těchto dopravních prostředcích zvládnete odcvičit své svaly pánevního dna. Například každodenní cestu do zaměstnání tak využijete ke zlepšení kondice svého pánevního svalstva. A protože jedna je cesta do práce a druhá z práce, budete mít hned po návratu ze zaměstnání minimálně dvě cvičební jednotky za sebou.

 

  1. Reklamy v televizi

Jsou neskutečně otravné a zvládnou natáhnout film na dvojnásobek. Určitě jste si zvykla je využít na to, abyste se došla napít, nebo si odskočila na toaletu. Proč si tedy nezvyknout, že během reklam budete aktivovat své pánevní dno?  Vzhledem k jejich délce nebude žádný problém stihnout vaši „sestavičku“.  Vyhraďte si na cvičení alespoň jednu reklamu ve vašem večerním pořadu.

 

  1. Když nemůžete spát

Taky se vám někdy nedaří usnout a převalujete se z boku na bok? Na čtení jste již unavené, ale ne a ne zadřímnout. Zkuste si zacvičit cviky pro zlepšení kondice svého pánevního dna. Neříkám, že po tom usnete, ale rozhodně vám to prospěje a třeba během cvičení přijdete na jiné myšlenky, po kterých se vám rozhodně bude spát líp :-).

Did you like this article? Share it!

  
  

Back

Jak (ne)vyřešit inkontinenci

Jak (ne)vyřešit inkontinenci

Původně jsem do svého blogu chtěla psát pouze články, kde budu sdělovat pouhá fakta a vyhnu se svým osobním názorům a postřehům. Nicméně po mediální masáži, která mne zasáhla tento týden, nemohu jinak, než přidat pár svých dojmů… a to je teprve středa :-)
Jak jednoduše a efektivně posilovat břišní svalstvo

Jak jednoduše a efektivně posilovat břišní svalstvo

Protože se o příčném břišním svalu potažmo hlubokém stabilizačním systému všude mluví, ráda bych vám umožnila nejjednodušším způsobem si ověřit jeho existenci a začít jej kvalitně posilovat.
Jak poznat správnou aktivaci svalů pánevního dna

Jak poznat správnou aktivaci svalů pánevního dna

Nejste si jistá, že aktivujete svaly pánevního dna správně?

Máte někdy pocit, že nevíte, jestli vše „tam dole“ pracuje tak, jak má?

Právě pro vás byla vyvinuta speciální pomůcka Educator.
Jak správně pečovat o jizvu

Jak správně pečovat o jizvu

Tento článek jsem napsala hlavně pro maminky, které jsou po císařském řezu a mají na břiše jizvy velkého rozsahu, ale zásady z článku uplatníte i v péči o jakoukoli jinou jizvu.

Kegelovo cvičení - překonaný fenomén?

Kegelovo cvičení - překonaný fenomén?

Pokud budete chtít řešit svůj problém se stresovou inkontinencí pomocí internetu, jeden z prvních odkazů, co vám váš vyhledavač nabídne, bude určitě Kegelovo cvičení. Vyřeší vám ale skutečně toto cvičení váš problém?